Raamatupidamise täispakett

Kui hindad enda aega ja soovid pühendada selle oma äri põhitegevusele, siis jäta meie hooleks kogu raamatupidamine. Tagame Sulle kindlustunde ja kiire tagasiside ettevõtte tulemuste kohta.

Mida raamatupidamise täispakett sisaldab?

Sul on ettevõttel isiklik raamatupidaja, kes vastutab raamatupidamissüsteemi loomise ja toimimise eest ja ta

  • On sinu jaoks tööpäeva jooksul alati olemas, vastab kõnedele ja meilidele;
  • Jagab konsultatsiooni 0,5 tundi kuu jooksul tasuta;
  • On valmis kiireloomulisteks töödeks;
  • Teostab professionaalset raamatupidamist;
  • Saadab sulle perioodiliselt ülevaated ettevõtte olulistest finantsnäitajatest;
  • ja teisi jooksvad raamatupidaja ülesandeid

Raamatupidamise täispakett koosneb järgmistest osadest:

  • Vajadusel raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine;
  • Maksuarvestus ja deklaratsioonide koostamine ning esitamine;
  • Investeeringute ja laenude arvestus ja kajastamine;
  • Müügiarvete koostamine ja saatmine;
  • Lähetuste otsuste ja aruannete koostamine;
  • Kliendi ettevõtte esindamine riigiasutustes;
  • Majandusaasta ja teiste aruannete koostamine ja esitamine

Raamatupidamise täisteenuse kliendina saad ilma täiendava lisatasuta kasutada pilvepõhist raamatupidamistarkvara Merit Aktiva, milles sul on lihtne

  • koostada müügiarveid ja saata otse enda kliendile;
  • koostada e-arveid ja saata otse enda kliendile;
  • jälgida arvete laekumisi;
  • saata maksmata arvete kohta meeldetuletusi

Kuidas raamatupidamise täispakett toimub?

  • Ettevõtte isikliku raamatupidajaga (puhkuse või haiguse korral tema asendajaga) saad tööpäeviti suhelda nii silmast silma, telefoni ja e-posti teel kui ka videokõne vahendusel.
  • Kõik dokumendid edastad meile digitaalselt, tänu sellele on raamatupidamine täiesti paberivaba
  • Raamatupidamine toimub reaalajas: raamatupidaja sisestab elektroonilised dokumendid programmi 1 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist.

Sujuva koostöö tagamiseks võimaldad teenuselepingu sõlmimisel raamatupidajale juurdepääsud enda ettevõtte kontodele:

  • Maksu- ja Tolliametis (maksudeklaratsioonide kontrolliks või esitamiseks);
  • portaalis eesti.ee (haiguslehtede esitamiseks, riigilt hüvitiste taotlemiseks);
  • äriregistris (majandusaasta aruande esitamiseks)
  • ning ettevõtte internetipangas, et arvelduskontol tehtud arvelduste info liiguks reaalajas panga ja raamatupidamisprogrammi vahel

Kui tunned, et vajad kindlustunnet raamatupidamise teostamisel, siis oleme väga rõõmsad kui annate meile võimaluse koostööks.                                                          Selleks lihtsalt helistage +372 50 888 38 või meilige info@sisi.ee.


Küsi pakkumist