Palgaarvestus

Meilt saad ettevõtte raamatupidamise lisana või eraldi teenusena tellida palgaarvestuse. Nagu muudegi teenuste osutamisel, nii säilitame ka palgaarvestuse puhul täieliku konfidentsiaalsuse.

Mida palgaarvestuse teenus sisaldab?

Sinu ettevõte saab isikliku palgaarvestaja, kes

  • seab palgaarvestuse sisse;
  • tegeleb igakuise palgaarvestusega, mis sisaldab nii töö- kui ka lisatasude, preemiate, puhkuse- ja haigushüvitiste ning lõpurahade arvestust;
  • peab tasudega seotud maksuarvestust;
  • koostab ja esitab deklaratsioonid Maksu- ja Tolliametile;
  • koostab ja esitab aruanded Statistikaametile;
  • registreerib töötajad Maksu- ja Tolliameti töötajate registris;
  • taotleb Sotsiaalametist puhkuse ja keskmise töötasu hüvitamist;
  • kannab üle palgad ja maksud;
  • suhtleb palgaküsimustes ametiasutustega;
  • nõustab Sind töötajaid puudutavate õigusaktide asjus ning maksu – ja personaliküsimustes ning
  • koostab töölepinguid.

Kuidas palgaarvestuse teenus toimub?

  • Ettevõtte isikliku palgaarvestajaga (puhkuse või haiguse korral on tal asendaja) saad tööpäeviti suhelda nii silmast silma, telefoni ja e-posti teel kui ka videokõne vahendusel.
  • Palgaarvestus toimub programmis Merit Palk või Sinu ettevõttes kasutusel olevas palgaprogrammis.
  • Sujuva koostöö tagamiseks annad teenuselepingu sõlmimisel raamatupidajale juurdepääsu ettevõtte kontodele: Maksu- ja Tolliametis (maksudeklaratsioonide kontrolliks või esitamiseks); portaalis eesti.ee (haiguslehtede esitamiseks, riigilt hüvitiste taotlemiseks) ning ettevõtte internetipangas

Kui tunned, et Sinu ettevõte vajab professionaalset palgaarvestajat siis oleme väga rõõmsad kui annate meile võimaluse omapoolse hinnapakkumise tegemiseks. Selleks lihtsalt helistage +372 50 888 38 või meilige info@sisi.ee. Täname!