Personali ja palgaarvestus

Kas tunned, et palgaarvestus võtab liigselt aega ja tekitab segadust? Usaldusväärne ja täpne palgaarvestus on iga eduka ettevõtte vundament. Valeandmed, hilinenud palgamaksed ja keerulised regulatsioonid võivad põhjustada rahulolematust töötajate seas ja tekitada tarbetuid probleeme.

Meie professionaalne palgaarvestusteenus vabastab teid nendest muredest. Pakume täpsust ja kindlust, et teie ettevõtte töötasud on alati õigel ajal ja korrektselt arvestatud, järgides kõiki kehtivaid seadusi ja regulatsioone. Meie eksperdid hoolitsevad kõigi detailide eest, jättes teile rohkem aega keskenduda oma äri arendamisele ja kasvatamisele.

Mida sisaldab personali – ja palgaarvestuse teenus ?

Palgaarvestus

Hoolitseme selle eest, et teie töötajad saaksid alati õigel ajal ja täpselt arvestatud palga. Olgu tegemist kuupalgaliste, tunnitasuliste või summeeritud tööajaga töötajatega, meie teenus katab kõik. Lisaks põhipalgale arvestame ka erinevad lisatasud ja boonused. Võite olla kindel, et meie palgaarvestus vastab alati kehtivatele seadustele ja määrustele, isegi kui teostate kuus mitu väljamakset. Lisaks tegeleme maksude ja muude mahaarvamiste arvestamisega, koostame palgateatised ja hoolitseme palgamaksete õigeaegse teostamise eest. Töötame kas Merit Palk tarkvaras või teie ettevõtte enda tarkvaras, sõltuvalt teie eelistustest.

Maksudeklaratsioonid

Maksude täpne ja õigeaegne deklareerimine on igale ettevõttele eluliselt tähtis. Pakume tööjõumaksude, sotsiaalkindlustuse ja muude maksudega seotud deklaratsioonide ettevalmistamist ja esitamist vastavatele ametiasutustele, tagades, et kõik vastaks kehtivatele seadustele.

Personaliteenused

Meie personaliteenused hõlmavad kõike, mis on seotud töötajate dokumentatsiooni ja aruandlusega. Alates lepingute koostamisest ja muutmisest kuni töölepingute lõpetamiseni – me hoolitseme, et kõik oleks korrektselt dokumenteeritud ja seadusandlikult vastavuses.

Puhkusearvestus

Puhkusearvestus ei pea olema peavalu. Meie teenus hõlmab nii põhipuhkuse kui ka seadusest tulenevate lisapuhkuste, nagu vanema – ja palgata ning osaliselt tasustatava puhkuse täpset arvestust. Aitame koostada puhkusegraafikud ning arvestada ka ettevõttesiseseid lisapuhkuseid.

Töösuhte lõpetamise protsessid

Kui töötaja lahkub ettevõttest, aitame töölepingu lõpetamise protsessis, sealhulgas lõpparve koostamisel ja vajalike dokumentide ettevalmistamisel. Tagame, et kõik protsessid oleksid sujuvad ja vastaksid seadusandlikele nõuetele.

Töötaja haigestumise ja vanemapuhkuse haldamine

Töötajate töölt eemaloleku korral haldame kõik vajalikud dokumentatsioonid ja arvutame välja vastavad hüvitised, tagades, et mõlema poole huvid on kaitstud ja kõik seadusest tulenevad nõuded on täidetud.

Kaitseväekohustuse ja kordusõppuste korraldus

Kui töötaja peab täitma kaitseväekohustusi, oleme teie kõrval, et nõustada nii tööandjat kui ka töötajat, tagades, et kõik õigused ja kohustused on selgelt mõistetavad ja seaduslikult täidetud.

Sotsiaaltoetused ja suhtlus sotsiaalametiga

Pakume abi sotsiaaltoetuste haldamisel, alates osalise töövõimetuse toetustest kuni peretoetuste ja pensioniküsimusteni. Meie teenus hõlmab vajalike dokumentide ettevalmistamist ja esitamist sotsiaalametile.

Õppepuhkuste haldamine

Kui töötaja osaleb koolitustel või õppeprogrammides, korraldame kõik sellega seotud puhkused ja toetused. Meie teenus hõlmab ka õppemaksude hüvitamise protsesside dokumenteerimist.

Koondamised ja vallandamised

Töösuhte lõpetamine on keeruline protsess, mis vajab hoolikat lähenemist. Pakume täielikku tuge koondamiste ja vallandamiste korral, tagades, et kõik toimub sujuvalt ja vastavalt seadusandlikele nõuetele.

Töötervishoid

Töötajate tervise eest hoolitsemine on oluline. Aitame pidada arvestust tervisekontrollide üle ja vajadusel korraldame tervisekontrollid koostöös tervishoiuteenuse pakkujatega.

Konsultatsioonid ja nõustamine

Sinu ettevõtte olemasolevatele ja uutele töötajatele pakume personaalset nõustamist nii Sinule, kui ka töötajale, aidates leida vastuseid kõikidele tööõiguse ja personalihalduse küsimustele.

  • Meie teenused on loodud selleks, et teie ettevõte saaks keskenduda oma põhitegevusele, samal ajal kui meie hoolitseme personalihalduse ja palgaarvestuse igapäevaste toimingute eest. Usaldage meid ja tegelege selle asemel oma äri kasvatamisega!

Kuidas personali ja palgaarvestuse teenus toimub?

  • Sinu ettevõtel on isiklik palgaarvestaja , kes on põhjalikult kursis sinu ettevõtte personali ja palgaarvestuse teemadega ning kellega saad tööajal suhelda silmast silma, telefoni teel, e-posti kaudu või videokõne vahendusel
  • Palgaarvestus toimub Merit Palk tarkvaras või Sinu ettevõttes kasutusel olevas palgaarvestuse tarkavaras.
  • Sujuva koostöö tagamiseks võimaldad teenuselepingu sõlmimisel raamatupidajale juurdepääsu ettevõtte kontodele: Maksu- ja Tolliametis (maksudeklaratsioonide kontrolliks ja/või esitamiseks); portaalis eesti.ee (haiguslehtede esitamiseks, riigilt hüvitiste taotlemiseks) ning ettevõtte internetipangas

Kasutades meie teenust, võite olla kindel, et teie ettevõtte palgaarvestus on usaldusväärsetes kätes. Säästke aega, vältige riske ja tagage rahulolevad töötajad – valige meie professionaalne palgaarvestus juba täna! Selleks lihtsalt helista +372 50 888 38 või meilige info@sisi.ee.