Alustava ettevõtte raamatupidamine

See teenus sobib Sulle juhul, kui vajad alustava ettevõtjana abi ettevõtte loomisel ja sisse seada korrektne raamatupidamine. Raamatupidamisprogrammi valikul, esimeste kannete sisestamisel ja jooksvate küsimuste lahendamisel.

Mida teenus sisaldab?

Ärikonsultatsiooni, mille käigus konsultant :

  • Nõustab Sind uue ettevõtte loomisel äriregistris;
  • Seab sisse ettevõtte raamatupidamise ja infovahetuse sĂĽsteemi;
  • Nõustab oluliste raamatupidamisega seotud tegevuste ja maksude osas;
  • Vajadusel koostab äri ja/või finantsplaani;
  • TASUTA konsultatsioon (3 kuud peale ettevõtte loomist).

Raamatupidamisteenust, mille käigus on Sul võimalik valida kas tellid kogu raamatupidamisteenuse paketi või eraldi teenuste osadena

Raamatupidaja assistendi teenus

  • Algdokumentide töötlemine;
  • MĂĽĂĽgi ja ostuarvete sisestamine raamatupidamisprogrammi;
  • Panga ja muude maksete kajastamine raamatupidamisprogrammis;
  • Maksekorralduste ettevalmistamine pangas;
  • Ja muud pearaamatupidajat toetavad tegevused.

Pearaamatupidaja teenus

  • Maksuarvestused ja deklaratsioonid;
  • Investeeringute ja laenude kajastamine;
  • MĂĽĂĽgiarvete koostamine;
  • Lähetuste aruannete ja otsuste koostamine;
  • Ettevõtte esindamine erinevates ametiasutustes;
  • Aruannete koostamine ja esitamine;
  • Muud pearaamatupidaja tööd, et raamatupidamine oleks korrektne ja vastavuses seadusele

Kõik raamatupidamisdokumendid asuvad turvalises pilvepõhises digikaustas, millele pääsed alati ligi igast maailma punktist.

Saad kasutada pilvepõhist raamatupidamistarkvara, milles on lihtne

  • koostada mĂĽĂĽgiarveid;
  • jälgida nende laekumisi ja
  • saata maksmata arvete kohta meeldetuletusi.

Kuidas teenus toimub?

  • Ettevõtte isikliku raamatupidajaga (puhkuse või haiguse korral on tal asendaja) saad tööpäeviti suhelda nii silmast silma, telefoni ja e-posti teel kui ka videokõne vahendusel.
  • Kõik dokumendid edastad meile digitaalselt, tänu sellele on raamatupidamine täiesti paberivaba.
  • Raamatupidamine toimub reaalajas: raamatupidaja sisestab elektroonilised dokumendid programmi 1 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist.

 Kui tunned, et vajad abi uue ettevõtte loomisel ja  raamatupidamise sisse seadmisel siis küsi julgelt pakkumist või kirjuta meilile  info@sisi.ee.  Kiirem tee info saamiseks on aga alati helistada +372 50 888 38. Täname!

KĂĽsi pakkumist