Alustava ettevõtte raamatupidamine

See teenus sobib Sulle juhul, kui vajad alustava ettevõtjana abi raamatupidamise sisseseadmisel, raamatupidamisprogrammi valikul, esimeste kannete sisestamisel ja tekkivate küsimuste lahendamisel.

Mida alustava ettevõtte raamatupidamise teenus sisaldab ?

Saad ettevõttele isikliku raamatupidaja, kes

  • vaatab esimesel kohtumisel koos Sinuga üle ettevõtte olulised tegevused ja maksunüansid;
  • seab sisse uue ettevõtte raamatupidamise ning;
  • vaatab kolmekuulise perioodi lõpus koos Sinuga ettevõtte tegevused üle.

Kõik raamatupidamisdokumendid asuvad turvalises pilvepõhises digikaustas, millele pääsed alati ligi igast maailma punktist.

Saad kasutada pilvepõhist raamatupidamistarkvara, milles on lihtne:

  • koostada müügiarveid;
  • jälgida nende tasumist ja
  • saata maksmata arvete kohta meeldetuletusi.

Kuidas alustava ettevõtte raamatupidamise teenus toimub?

  • Ettevõtte isikliku raamatupidajaga (puhkuse või haiguse korral on tal asendaja) saad tööpäeviti suhelda nii silmast silma, telefoni ja e-posti teel kui ka videokõne vahendusel.
  • Kõik dokumendid edastad meile digitaalselt, tänu sellele on raamatupidamine täiesti paberivaba.
  • Raamatupidamine toimub reaalajas: raamatupidaja sisestab elektroonilised dokumendid programmi 1 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist.

Alustava ettevõtte teenus kestab kolm kuud ja selle kuutasu on 60 eurot + käibemaks.

Pärast alustava ettevõtte teenuse lõppu jätkame uue kokkuleppe alusel.

Kui tunned, et vajad abi uue ettevõtte raamatupidamise sisse seadmisel, siis oleme väga rõõmsad, kui annate meile võimaluse omapoolse hinnapakkumise tegemiseks. Selleks lihtsalt helistage +372 50 888 38 või meilige info@sisi.ee. Täname!