Korteriühistu raamatupidamine

Meilt saad tellida raamatupidamise teenuse, mis sisaldab kõiki korteriühistule vajalikke raamatupidamise toiminguid. Anname Sulle kindla teadmise, et ühistu rahaasjad on hoitud ja vastavad seadustele.

Mida korteriühistu raamatupidamine sisaldab?

Sinu korteriühistu saab isikliku raamatupidaja, kes

  • võtab vastu mõõdikute kuunäite;
  • jagab püsikulusid korteriühistu liikmete vahel;
  • koostab müügiarveid ja jälgib nende tasumist;
  • saadab ühistu liikmetele tasumata arve kohta meeldetuletusi;
  • kontrollib, et raamatupidamise dokumendid vastaks seadustele;
  • peab maksuarvestust;
  • koostab ja esitab maksudeklaratsioone;
  • peab põhivaraarvestust;
  • koostab eelarveid;
  • valmistab ette ja/või kinnitab maksekorraldusi;
  • esitab iga perioodi lõpus ühistu juhatusele kuuaruande;
  • koostab majandusaasta aruande ning
  • arhiveerib digitaliseeritud raamatupidamise dokumendid.

Kuidas teenus toimub?

  • Ühistu isikliku raamatupidajaga (puhkuse või haiguse korral on tal asendaja) saab tööpäeviti suhelda nii silmast silma, telefoni ja e-posti teel kui ka videokõne vahendusel.
  • Kõik dokumendid edastab ühistu meile digitaalselt, tänu sellele on raamatupidamine täiesti paberivaba.
  • Raamatupidamine toimub reaalajas: raamatupidaja sisestab elektroonilised dokumendid programmi 1 tööpäeva jooksul pärast nende kättesaamist.

Sujuva koostöö tagamiseks annab ühistu teenuselepingu sõlmimisel raamatupidajale juurdepääsu enda kontodele

  • Maksu- ja Tolliametis (maksudeklaratsioonide kontrolliks või esitamiseks);
  • portaalis eesti.ee (haiguslehtede esitamiseks, riigilt hüvitiste taotlemiseks);
  • äriregistris (majandusaasta aruande esitamiseks) ning
  • ühistu internetipangas (näiteks väljavõtete tegemiseks, pangalaenu maksegraafiku jälgimiseks).

Kui tunned, et Sinu korteriühistu vajab asjalikku raamatupidajat siis oleme väga rõõmsad kui annate meile võimaluse omapoolse hinnapakkumise tegemiseks. Selleks lihtsalt helistage +372 50 888 38 või meilige info@sisi.ee. Täname!